nytt och gammalt.

Känner att min blogg inte får allt för mycket fokus från mig.
känns rätt trist just nu :P
men nu när jag sitter seriöst på ett kontor många timmar av min vakna tid kanske jag ska ta tag i det här.

mycket har hänt.. sägs inte mycket mer med det.

bor iaf hos syster i eskilstuna. ny stad nytt folk.. mycket nytt.
synd att allt med jobb och pengar inte är lika lätt som norge. det tar på krafterna.
hade det perfekta jobbet i handen. dom ville ha mig..
Men efter lite misstankar och uppsökningar tänker jag inte ta skiten. jävla svindlar företag..
lura kunderna. känns inte rikigt som det jag vill göra..
Jag skulle få ett eget distrikt , en egen del i tidningen , ansvara för reportage och fotograferin och kundmöten.
Men jag hoppar , synd nog.
Det här drog ner mig. 5 point i mitt steg i rätt riktning..

ska åka skoter i helgen. det är bra det !
nu blir det att lämna kontoret och gå hem ! ska upp tidigt och kolla högskolan imorgon =)

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Pettan

de ryktas om att du ska ha Fest, är jag inte bjuden?

2009-03-25 @ 22:11:20
Postat av: affi

starkt att inte ta emot ett jobb i dessa tider, och bra att du inte gjorde det om det var ett företag som lurar kunderna!

2009-04-08 @ 18:04:08
URL: http://affi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0