från en kiosk till en annan

Det var inte igår. nej det var det inte.
det här är nog egentligen inte min grej. borde kanske vara... skrivandet är något bra..

"hej mitt namn är helen torsgården" eller ja jag har tagit hennes plats idag.
gett henne och soner lite freeetime. så jag sitter nu i örnäskiosken. ganska givande , mycket speciellt folk om man säger så :P

imorgon drar min egen kiosk igång. dags att lukta stekos och korvspaa...
sen är det väll sommarbubblan nu.. bubblan av massa fest , grill , skratt oh bad:)
den här sommarn känns givande. kommer bli en bra en :)
ska göra lite nytta innan helen kommer och visar uppp vad hon åstdakommit på sin första lediga dag på länge :P
creds till den bruden !

hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: Anonym

här var det dött :P

2009-08-22 @ 17:44:00
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0