snowmobil

Varit i oslo hela helgen hos min jon !
jobbade i lördags på flygplatsen , mer eller mindre kaos. den var stängd...
CANCELD va mer eller mindre hela flygplatsen !
Resenärer som var mindre glada.

Kom tillbaka till stallkroken igår.
Tog oss ett tag att hitta min bil , trodde den blivit varslad där ett tag.
Tills jag efter många minuter såg en bubbla under snön som skulle kunna vara min bil , med några röda skiftningar.
Sagt och sett där var den. så vi roade oss rejäla minuter med att skotta fram bilen.
Körde runt som ett snömonster. låg på taket och gled ner för att få bort snön.
sen fick den åka in i garaget och svetta av sig !

Ska snart åka och jobba. BLÄBLÄBLÄ.

Haft en tanke vecka.
Ofrivilligt tänkade kallar jag det..
Jag vill bort härifrån nu.
Fast inte bort från er. Men bort från det.
Jag kommer sakna mitt stallkroken så mycket. Stallkroken det riktiga..
En bit kommer fattas.
Men min nya värld lockar.
Mina äventyr hemma.
Ibland undrar jag varför jag bara inte kan låta bli...
Men tydligen ska det vara förbannat svårt ...









För svårt att vara utan det , det som var mitt andrum.
Jag måste tillbaka till det.
Få andas in doften , komma ut till gården där tankarna byts ut.
Jag blir galen utan det i mitt liv...
Jag har nog haft det för länge , framkallat något slags beroende på sitt sätt.
Just nu vill jag bara borra ner huvudet i din mjuka päls och blunda och känna din underbar doft..
Det var här tankarna rensades.
Det var där jag bara va...




Nej nu ska jag åka och jobba.
Imorgon åker jag och min maggie till sverige. Charlottenberg.
För att handla till våran utflyttnignsfest...
Det ska bli en bra kväll. ballonger för dig !!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0