popcornkalas

Nej den här bloggen går ju segare än en panda. eller kanske säger man snigel.
Men kan bero på att jag försöker ägna mitt fullspäckade?! liv åt någon intressantare.
som att torka små skit ungar i rumpan !

jobbar nu X antal dagar på dagis. idag hade vi barnkalas. eller rättare sagt jag hade barnkalas. pizza , glas , chokladkaka och popcorn.
vem fan ger barn i åldern 2-5 popcorn?!?!?!
ja en förälder som gör det för att slippa det på sitt eget kalas hem.
var popcorn överallt. toaletten , i soffan , under bordet , i deras fickor. ja överallt. fast dom DOCK åt vid bordet. jagf attar inte :P
trötttrött trött. har fått jobba en hel på sista tiden vilket är bra !
men nu längtar jag hem.
inte långt kvar heller den 20e styrs min näsa mot sverige. fast dock inte falun. rotendalen
EN HEL VECKA MED MAGGIE OCH MIN SKOTER. det är lycka.
ska bli så himla gött !
sen vasaloppsveckan. sen falun.
sen sticker jag till syrran. E-tuna bo ska jag bli =)
kan bli intressant.

men som sagt , känns så jävla vemodigt att lämna det här. jag vill inte samtidigt som det inte kan bli bättre.
bläää på allt just nu.  mitt huvud gör ont. och mina planer för kvällen gick åt skogen. jaja den här helgen får väll tillägnas en film , en kusin och ganska många jobbtimmar.


och förresten , på den underbara dagen alla hjärtansdag , då ska vi ha en rejääl utflyttningsfest.
kanske får du komma :)

hade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0