sliipi

inte skrivit på X antal dagar. för krångla internet , sen har jag varit allmänt tröttt.
Jag är en seriös jobb kvinna som jobbar aset av mig. jobbajobbajobba.
mitt nya taxfree jobb är kul. det är anorlunda. vi har skapligt kul jag och isabel. perosnerna roar oss :P
många karaktärer. jobbat 8 dagar i sträck nu , blir inte ledig förens lördag. hmmmmm vill fan inte jobba mer nu. vill va ledig :P men på fredag kommer joss med min kära militär cykel :D:D och på lördag ska vi ha lördags mys. ! kan bli mys.

inflyttad i det nya fancy palacet iaf :D fan va nöjt vårat boende är. våran lägenhet ( inte för att skryta) är skiit fin. finesserna är många... jupp. våran nya samboo. jensan. är en kul typ. så ja vi har det gaaanska roligt om kvällarna :P
i helgen blev det en stänkare med pettan , helene , jensan jag och isabel. icus fick vara petts chaffis. så hon drack saft ;) men vi hade det rikigt trevligt. jens presenterade sitt liv :P mest i bilder. haha

nej nu ska jag nog ta och sussaa. är sliiiiiiiiten efter alla hårda jobb dagar.

och en sak. fyfan va jag hatar folk som inte fattar engelska , flinar och nickar med huvudet , eller ser ut som om jorden håller på å gå under........ bläää fan , dom fattar inget.. och jag är så bright och fattar för myckeet så jag till och med kan förklara " ska du ha en förseglad påse och byta flyg " på typ icke konverterbart språk med fingrarna.

sen är jag trött på alla jävla snoffsar med sina förbannade amerixa express snobb kort som dom viftar med stup i kvarten och köper parfymer och champanger för multum. lägg pengarna på nått bättre. japp. nu ska jag sova :D
snart en ny dag med meget spännande överraskningar. ingen dag är den andra lik :D

MARIA BERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0