Miami Inc

En slapp söndag. har mest degat , kollat på två jäävligt bra filmer i mitt snörvlande förkylande. G.I Jane och American History X. fällde några tårar , tänkte lite på livet. jaa , den sista var en uppryckare. jag vet att jag är lite old , alla har reda sett X filmen. men bättre sent än aldrig. och jaa , den var göör bra.
Nu är det lekstuga igen , pettan leker apa , erica är ledsen för att hennes blåbrillor är borta och helene undrar vilka skor som passar bäst på bulgariens stränder , dom lämnar nämligen landet imorgon natt. HALV FEM ska dom anlända flygplatsen (NATTETIIIID!?!? och vem är snäll nog om inte JAG och köööör dom ).. ojoj.
Jag har huvudvärk , och helgen är över , och imorgon är det dags att inta flygplatsen för lite papperskoll för att kolla upp jobbet , gulgruvan på flygplatsen , spritens , parfymen och det sötast billiga hemland. juste , taaxfreeen..
Nu börjar Miami inc , programmet värt att se. Konsnärena som får mig att vilja gadda mig , deras värk är underbara..

Sen ska jag även dela med mig av min söndagsmusik. den rikigt bra låten. har hittat en rad nya bra låtar. MEN goding som fortfarandde biter sig fast. skadar ju inte att lulla den ännu en gång..
Snart kommer isabel , med min tranbärsjuice. hoppas jag. ska klunka många liter... tror att en urinvägsinfektion börjar göra sig hörd. NOTNOT.. så det blir get killed med suuuur tranbär :) i hope it work.

Hejjsansvejjsan.....
MARIABERG!



Kommentarer
Postat av: Malle

Men Maria, American History X såg faktiskt du och jag när vi var ganska små och var i Orsa (?) hemma hos Tomas(?) efter en tripp till Älvdalen (?).. är inte sådär överdrivet säkert på alla detaljer, men har för mig att vi var hemma hos han den där tomas, våra föräldrar var med, hans pappa + tjej... såg på american history x, inga minnen?

2008-09-09 @ 21:42:03
URL: http://mmmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0