kaaaaos

våran dag har varit totalt upp och ner.
somnade halv 8.... klaaarvacken. jätte roligt. menmen
sen skulle vi skriva vårat KÄRA kontrakt på den superfiiina lägenheten vi fått
men med villkor att vi kunde säga upp den med 2-3 månaders uppsägningstid..
jag och isabel åkte till lägenheten. började skriva på kontraktet. upptäckte efter en stund. att kontraktet sträckte sig ett åååååååååååååååår utan uppsägningstid med två månder. inte bra inte bra....
men jag och isabel. som är två väldigt BRIIGHTA brudar. mmm jo vad fan gör vi. jag skriver på papperet. intalar oss att det löser sig. intalar mig att det är OK att ha en lägenhet på 10 000 i ett ÅÅÅÅÅÅR.
visste inte om vi skulle skratta eller gråta när vi kom till insikt i bilen på väg hem. men.
vi kom på en genial lösning.
isabel hade personliga problem. måste flytta tillbaka till sverige på direkten. med OMEDELBARVÄRKAN.
och jag och min sambo (vilket inte är min sambo) vill flytta ihop istället. och han vill stå på lägenheten.
så  där kom räddaren i nöden in i bilden. jens och vi fixar en bra deal. han står före. och ja nu har vi fått en lösning på det hela.. vi blir nog ett bra team vi 3. plus maggan :P
jaja ibland är man smart !
ska väll försöka pallra mig i säng nu. ska upp 4 imorgon. FYYYYYRA. ddet är fan mitt i natten ju.. galet. vill INTE.
menmen inskolning i taxfreen imorgon. TUMMEN UPP.



 



MARIA BERG


Kommentarer
Postat av: mimmiiiiii

hahaha va roliga ni är :P men vadå personliga problem? CALL ME :D puzzzz

2008-09-17 @ 00:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0