helvettesnatt.

Aldrig haft så ont nångång. såg ljuset i tunneln...
magen värkte så innåthelvette. trodde enda utvägen var att bli köttad och få blindtarmen ut tagen. men nej.
fick åka iväg , sitta i nån vänte kö trodde jag skulle avlida på fläcken. men visst norska läkare är ju BRA!! sen klämde och tryckte han.. men nej , blindtarmen var i fint skick. nedrepartiet var istället inte helt bra skick. hade tydligen fått en kraftig urinvägsinfektion , som var på väg mot njurarna. så det blev antibiotika och hem. men samma smärta igen. vilket inte kändes lika kul , ja jag kunde ju ta en panodil var hans klyftiga svar. att jag inte tänkte på det innan :):) så hem till sängen igen. tuuur att jag hade så snälla bokamrater som hjälpte mig. isabel gav mig varmt te , pettan läste roliga historier fast inte för roliga sa han , jag fick inte skratta för mycket. då fick jag för ont. helene gav mig petflaskor med varmvatten som jag kunde ha under täcket , och erica värme vetekudde :P så efter X antal stund , närmare moronen kunde jag börja andas normalt och falla in i sömn. så nu blir det inte annat än ta det lungt dom närmaste dagarna. jag som skulle börja jobba igår. och jaaa , som straff för det får jag tidigt pass nästa vecka , börja 5 istället. MMM me like ;)
 
Pett , erica och helene har flytt landet till bulgarien. inte alls avis , nu när dom säkert steker med en paraply drink. jag får ju vara i det ljuvliga regnet i norge :) men jag och isabel klarar oss rätt fint , kollar in alla våra fina gamla kort. dagarna får sig många goda skratt. vilka tider ! :P maggie har även visat sig. brabra tycker jag..
vi har nyss kollat en rikigt bra film.. kan jag starkt rekomendera. i klass med mina söndagsfilmer. Sleepers hette den...
tror jag ska kojjsa och kolla lite tv och försöka sova snart =)

hejjsvejjs
MARIABERG

















lyssna och njut..


Kommentarer
Postat av: Jon

Hej gullet!!!



Oj då, så du åkte på nåt jävla skit du....

Hoppas du blir av med såna onödiga smärtor :)



Ni är välkomna imorrn!

Hör av er, skicka ett sms eller så :)

Nu ska vi gå på gaystället vid er och checka läget!



Kramar kussen!

2008-09-12 @ 19:28:48
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0