Dagsigen.

Nu har jag fått min fina bloggsida uppdaterad. All cred till pärtan lindhamn som har fixat denna sida , all fantasi låg hos honom. jag fick en färdig sida i handen , gjord och skrivbar !
Jahaa , lite infoooo. Tillbaka i norge , nya tag :D
tillbringar mina drömmandetimmar hos pett,icus och helene. varje dag är ett tillägg i cirkusskolan. vi har ett äventyr varje dag.. men det roligaste hittils. var dom filmer vi hittade på min internetsurfandevän datorn. X antal från dåtidens fester i dom uråldrade skogarna.. vi fick oss ett gott skratt. H A H A..
just nu har peter pettan lindhamn tagit fram sina kockiska kunskaper och lagat thai. duktiiigt.
inskrivning om taxfree jobbet i veckan. kan bli bra. kolla på lägenhet nu. kan bli bra
MEN FÖRST OCH FRÄMST.
EN VAARM APLÅÅD FÖR PARTYANIMALET öööörjan myggan MALM.
:D



Kommentarer
Postat av: idaliten

alltså örjan, HAHA :D

2008-09-07 @ 13:15:09
URL: http://idaliten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0