hemsötahem

Dags för en liten sväng om till sverige igen. var hem förra helgen med. hockey och fest ! var en höjdar helg för att säga så.
och norge , det går bra nu. löning vare i veckan. inte helt fel ! och boendet , vi har det roligt i vårat BBhus.. alexander HELEN har kommit. det är rätt kul :P
jobbat i veckan , jossan har kommit jossan hon går. vi stack in till oslo en vända , vi , helen och bollen. vare trevligt. speciellt med dom 176 kronorna parkeringen kostade för 3 timmar ;) vad fan har hänt med så kallade icaparkeringar och 2 spänn i timmen ;)
jossan flyttade ut i fredags , och guttan flyttar in på söndag. här går det fort i svängarna.
jag kommer sakna jossan fina volvo , där man njöt av livet och kände sig trygg ! och jossan. du ska få fan föör det hära......
nej har inte mycket att tillföra denna blogg just nu. ska ner och prata lite med mor och far :)


mamsen , du är jag och jag är du.
som en kopia.
 vilket gör mig stolt,stolt att vara som dig.
<3




min mamma<3




  Vi håller på det som är vårat.

Kommentarer
Postat av: Helene

Alexander Helen? ;P

2008-10-13 @ 23:32:16
URL: http://helenesarnblad.blogg.se/
Postat av: Päärtan

"Vi håller på det som är vårat" haha ja kul maria



jävligt dåligt med inlägg här, sämre än våran. agera

2008-10-29 @ 00:07:15
URL: http://daajvidundpaartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0