Lite bloggentusiasm kanske

ska väll göra som allt annat folk och skaffa mig en liten skrivar hörna , så alla intresserade själar kan få dela mina dagar och tankar. just nu njuter jag fullt ut av livet. solen skiner och Oslo är sommar om något. Tänkte steka mig och min fina dator på balkongen , men just nu har grannen grillparty med tema baröverkropp. okej kanske inte party. men dom är minst 2. så jag stannar inne. och kikar på sommarsolen genom rutan. kanske vågar smyga mig ut snart !  ;) japp jag känner tentaklennar ladda sig. nu ska jag skriva färdigt detta sen stappla ut.

jag kan ju i detta invigninsinlägg underrätta er om att jag haft 2 underbara helger. Helg 1 ; kryssning till danmark med jobbet. det var helt kung. gick av i danmark 8 me våra nya norska polare och tog en bira i solen. somnade vid 10. ja turen behöver inte förklaras mer. den var rikigt bra. PS. jag har fått leka titanic längst fram. (typ).

Helg 2. Sälen , ski&Rock TAKIDA. ja det behöver egentligne inte presenteras mer. Gänget , vädret , afterskin ( utan skidåkning) sena nätter , tidiga mornar , takidatakidatakida , mitt foto med mannnen i pumpbolaget, HC. ja allt var klockrent. garatnerat en gjord tradition.

Valborg har även avfyrats. det var grejt.. Och fyfan vilket drag det var på wäsa. ojoj om ni missa det. årets event (!!!).

i helgen blir det firmafest i insjön. Claaas fyller 90 bast. fan alltså , jag tänker glida ur stolen om jag hamnar bredvid nån finne. det känns lite småjobbigt. OCH jag mår redan lite illa. blotta tanken att jag ska behöva bestiga ejendalsäckelarena gör mig svimmfärdig. men ibland får man väll bita ihop. 2500 personer , ja det blir nog en jävla firmafest :P

nu har jag invigt min blogg tillräckligt... berättat om några spännande äventyr. några tankar.  Men , bloggen skall omgöras. min smartahjärna har bara inte rikigt klurat ut hur fan man ändrar. konsiga siffror runt om. jaja ,det blir grejt :D

Solong. in i balkonngens spännande atmosfär. vara offensiv och kasta en blick över och knyta en kontakt ! :P

Kommentarer
Postat av: E

heja leksand! :D

2008-05-08 @ 17:33:42
Postat av: Johanna

Hej Maria! :) Synd att jag missade dig i Wäsa då. Hade lite kalas hemma i Orsa då! Vore kul att ses snart :) /Din vän J

2008-05-08 @ 20:42:14
URL: http://angelwhite.blogg.se
Postat av: Helene

Kul att du skaffat blogg ;)

2008-05-09 @ 21:50:03
URL: http://helenesarnblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0