Dags för ett kragryckand.

ska bli en seriös skrivare. dela mina många väldigt realistiska tankar med er nyfiknasjälar.
varit en liten ostabil början på mitt bloggande känner jag. men anledningen är att mycket har hänt , 17e maj har visst passerat. och det blev en annorlunda 17e maj för min del , firad från en klart annan synvinkel , Xantal svenskar packade hit sig och packa livet ur sig. galet med folk på stan... underhållande människor med hattar framför sig för ett birag eller två vart du än kollade. så vi slog oss ner i det exemplariska vädret för en bärs istället ! tittade ,lät radarna gå. ja det var en annorlunda fest ,men rikigt trevligt. !!  lite tivoli hann vi även med :D Det var så det snurra i magen.

jonas , jenny, therese , maggie , titti , sanna , killgänget på det , jobbarpolarna , trevligkärring tillgranne , liina , killarna på det , ja många att tacka för en göy helg :D och samboe såklart. 

nu är veckan och verkligheten tillbaka ,  den röda lyan på lissvägen 6 och den runda kiosken på edåkersvägen närmar sig. inte många dagar kvar. jag vill ta med mig clasohlson och all personal hem , placera dom i stan och låtsas som att allt är som vanligt. vill inte lämna alla , inge vidare. samtidigt som det svenska gräset ropar. kluvna sitgar. men beslutet är taget. men jag ska nog välja ut ett offer , ett offer från jobbet som jag ska krympa och stoppa i fikan , sen glasa in och titta på då och då ;) haha sovmorgon den här veckan , skönt. fast å andra sidan är den snart slut och det innebär att nästa vecka börjar jag 7 inte lika kul.. men dagen blir lång , mer bli gjort ;) sen kommer syster , nästa helg. det blir bra :) hon saknas.

nu ska jag nog sova lite. min nacke gör ont , har nog fått nån vipplers. man vet aldirg när man bor med kristin , då kan allt häna , huvvena flyger. haha ska nog sova på golvet inatt , jennys madrass är fortfarande uppbädad. det såg inåtthelvette inbjudande ut :P nej godnatt gott folk.

och ja , min blogg är inte fin. men en är under operation peter lindhamn. så vi väntar. och ser ;D


nattiinatti /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0