mycket lite





jadu , mycket och inget har hänt den senaste tiden !.
I helgen var jenny och kristin här. det var rikigt nice. saknar dom :)
vi var ut en sväng , blev många goda drinkar och några danssteg !
var in till oslo och kikade lite , hälsade på clas ohlson och mina gaml compadres.
jag saknar det stället. det var bra , rikigt bra på rikigt !
menmen , vi gör alla misstag ibland. fast å andra sidan var det inget misstag.
jag hade en lovley summer ! som jag inte vill ha ogjord ! så det blev nog bäst som det blev ändå :)

Mitt kääära matpacksjobb går åt skogen. hela stället rasar samman. skulle konkursa till sommaren.
fine inte mitt problem. då är jag ändå inte kvar.
men tack vare den underbara finanskrisen skiter sig allt nu iställlet.
SAS säger upp allt samarbete , våran största kund. så all vikarier rök. därav jag !
trist. tillbaka på ruta ett. nu vet jag faktikst inte hur jag ska göra. tillbaka i januari iaf !
små joba för manpower. sen far mina vägar kanske till min kära syster.
eskilstuna ett tag. jaa det tål att tänkas på.
men jag är kluven. mina tankar flyger å far.
fan.
skulle behöva en älva som viskade i mitt öra vad som kommer hända och vad jag ska välja..

men men nu ser jag fram emot helgen , ullared med min vänner.
sen blir det jul. jul och familjen. sen årets höjdpunkt ( nu iaf.)
något som kommer bli galet kul.
åre med dom galnaste EN HEEL VECKA.
se upp i backen annars får du tusen öl flaskor i nacken !


Och stallkrokens finest. är snart inte the finest längre. isabel flyttar hem.

alex ska styra kosen. ja det är tråkigt. kommer sakna dom så mycket. inget kommer vara sig likt..

men man kanske måste ta tag i veerkligheten. inte lev i någon lek hela livet !

men med er lekte livet , allt !









nej nu ska jag å alex laga lite mat åt hans vän , kanadensaren. och jaa jag tränar upp min engelska ;)










I know your fears and you know mine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0