back in the days

sitter här , jobbat hela dagen , sanerat leiligheten kollat idol utslagningen. och nej lilla robin borde fått stanna :)
Sen dess har jag ägnat min tid åt gammalt. tittat igenom mitt gamla arkiv av bilder. och jadu , fått mig ett och annat gott skratt ! och dom tiderna , jag saknar dom. allt var så bra då ! allt var så roligt !
allt var på ett annat sätt !

örjan myggan malm har inflyttningsfest i helgen. jag är ledsen att festens huvudperson inte kan komma. förstår att ni inte kommer få lika roligt på något plan ! men men skänker er en tanke.
imorgon kommer jenny och kristin. blir gasto och taket. men FRAMFÖRALLT dansbandskampen ;)

dags att vira in mig i mitt duntäcke nu. och kojsa !
OCH YEEEAS , jag gjorde det !! bra maria berg , duktig flicka. ja faktikst !
Ett steg högre för mig själv !


Back in the days !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0